fredag 23. november 2007

Gandalf på Bryggetorget

Siden jeg ikke har skrevet stort om Bryggetorget de siste månedene er det kanskje mange av dere som tror det bare er fryd og gammen der nå?

Langt i fra.

Jeg har 43 bilder derfra som jeg har tenkt å skrive om, men jeg har så langt ikke orket å sette meg ned og skrive et slikt monsterinnlegg. Jeg må nok droppe noen bilder, og dele det opp i flere innlegg.

Men Bryggetorget er ikke bra, la det være sagt med det samme.

Det er fremdeles en byggeplass, det er så. Vi er nødt til å jenke oss litt. Men må det virkelig være nødvendig å parkere vogntoget sitt SÅ voldsomt i veien som dette? Mot kjøreretningen, og på skrå, slik at det ikke er mulig å komme forbi på noen sider.



Det hele minner meg om Gandalf som sperret veien for balrogen på Khazad-dûm dypt inne i Moria. Thou! Shalt! Not! Pass!

Ingen kommentarer: