torsdag 3. april 2008

Slutt for bussemann-navnebror i Bergen

Navnebror i Bergen har fått nok. Etter å ha mottatt anonyme drapstrusler i kommentarfeltet synes han ikke det er noe morsomt lenger.

Det har kommet endel stygge kommentarer min vei også. Jeg har nærmest uten unntak slettet dem, men ett har jeg sluppet gjennom. Les det her, lagt inn 6. februar. Det er all den positive tilbakemeldingen jeg får i det virkelige liv som gjør det gøy å blogge om hverdagen, men av og til kommer det altså slike drypp.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Herlighet... Om det er noen trøst så er det neppe en ekte kollega av deg som har lirt av seg den smørja der.

Anonym sa...

Med en slik holdning den anonyme tullingen (kommentaren 6. feb) viser håper jeg virkelig ikke han sitter bak et bussratt. Han må da være en fare, både for medtrafikanter og passasjerer. Makan til temperament! Noe sier meg at han er en håpløs bussjåfør, han forsvarer de som kjører med hue under armen, da må han vel høyst sannsynlig være en av dem?


Nei, takk og lov for at vi har bussjåførens betroelser. Fortsett, ikke bry deg om tøvete kommentarer. Og tenk følgende: Når du både får hyggelige og uhyggelige kommentarer - da har du klart å skape et engasjement:)

Ha en riktig god dag.

Anonym sa...

Ikke gi deg, bloggen din er bra!

bussemannen sa...

øyvind, det blir spennende å se om du synes det samme etter at jeg har blogget om trikkene i Storgata som bare MÅ foran oss, enda det medfører at vi helt unødvendig blir stående bak dem ved trikkeholdeplassen Kirkeristen...

bakkushan sa...

[blond]
Er det ikke bare å kjøre på fortauet, da?
[/blond]

bussemannen sa...

Jeg vil gjerne kunne utføre mine arbeidsoppgaver på en lovlig måte.

Øyvind sa...

Jeg synes du har en fin balanse mellom pro-buss og pro-trikk. Du ser våre problemer, og jeg ser deres.

For øvrig er jeg blant de trikkeførere som vinker bussene foran meg i Storgata, for jeg ser ikke poenget i å hefte dere på Kirkeristen holdeplass, som du selv påpeker. :)