fredag 24. august 2007

Ny rekord i søplete passasjer

Det er ikke noe nytt at enkelte som reiser med bussen ikke skulle vært sluppet løs på egen hånd. De later til å tro at bussen er en stor søppelkasse. Jeg har mange bilder av søppel som er slengt på gulvet fordi det ble for langt bort til søppelkassen en meter unna, men i dag ble det satt ny rekord i idiotisk forsøpling.

Vanligvis sitter søppelfolkene bakerst i bussen. I dag satt søppelhodet på setet rett bak meg. Jeg satt lenge og hørte lyder som fikk meg til å tro at noen voldtok en plastemballasje, men det var først da jeg fikk parkert bussen på Kjelsås at jeg oppdaget hva som egentlig hadde skjedd:


1 kommentar:

bakkushan sa...

Det ser ut som om han voldtok plastemballasjen også, men det må jo være trist å være både impotent og ikke få det til å gå.